2014/12/03

48 comments:

  1. Hi,請問你有其他的答案嗎?(compulsory,finanacial account,cost account)
    可以 share 給我嗎?謝謝

    回覆刪除
  2. 求求你可以重新上載這些答案到google drive嗎?
    我到你的link好像沒有啊~
    謝謝~~~~

    回覆刪除
  3. 請問你現在有cost accounting 的答案嗎?如有,急求upload!!thx!
    還有你知道在哪可以下載答案嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放嗮所有我有既答案啦~ 如果揾唔到你想要既我就沒辦法了 [-(
      BTW D 答案唔系從網絡裏面揾到的

      刪除
  4. 請問有financial accounting 2nd edition同cost accounting 2nd edition既答案嗎?
    如果冇既話大約要到咩時候先有?

    回覆刪除
  5. 請問是否照住2017 dse syl出嘅版本?

    回覆刪除
  6. 請問是否照住2017 dse syl出嘅版本?

    回覆刪除
  7. 呢個好似唔係2ND EDition 喔

    回覆刪除
  8. 呢個好似唔係2ND EDition 喔

    回覆刪除
  9. 請問有無NSS Business, Accounting and Financial Studies:
    Frank Wood's Cost Accounting (Elective Part) (2nd
    Ed.) 既答案,出版社係pearson.

    回覆刪除
  10. financial accounting sec edt ch 16 disappear ?

    回覆刪除
  11. 你好, 想問問有沒有 Financial Accounting 1 (2nd Ed) 的 Chapter 5? 見 Chapter 1-9 全部都齊, 只欠 Chapter 5。另外 Cost Accounting (2nd Ed) 有沒有呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. FA 1 (2nd Ed) Chapter 5 我 upload 左啦,另外 Cost Acct (2nd Ed) 我搵到o既都 up 左,如果唔系呢d,我冇辦法啦 [-(

      刪除
  12. 全對了, 謝謝你的幫忙, 這些資料很有用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要 Frank wood會計導論 應試練習2中文版答案口馬? 我有

      刪除
  13. 請問有2nd edition (revised) ans嗎?

    回覆刪除
  14. 請問有business management module的answer嗎?

    回覆刪除
  15. 可唔可以放 Financial Accounting Answer 上去

    回覆刪除
  16. hello drive入面啲file冇晒啲答案呀 可唔可以upload返呀麻煩晒

    回覆刪除
  17. thanks for ur selfless sharing, it really helps me a lot.

    回覆刪除
  18. Hi Ken Lo, 我有 Frank Wood 會計導論 應試練習ans (中文版) 你要嗎?

    回覆刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. Do you have Valuation of Inventory (Frank Wood's Financial Accounting 1 Ch.6)? thx!

    回覆刪除
  21. 唔該想要存取權🙏🏽🙏🏽

    回覆刪除

【回覆須知】
※ 請注意網路禮儀
※ 勾選「通知我」可收到後續回覆的mail